glassplitter

Alla inlägg under maj 2013

Av glassplitter - 27 maj 2013 22:06

                                        

  


Så fina vänner!


Av glassplitter - 27 maj 2013 18:26

Tjooohooo jag är tillbaks efter en superstressig sista tid, men nu känns det som att dammkornen har landat lite på bordet, typ (det skulle låta lite fint och poetiskt men men). Jag har bara nationella i franska muntligt kvar och en liten svenskaredovisning imorn, men annars är jag i princip helt och hållet färdig! Livet flyter på, jag är nöjd med min prestation i skolan, jag är extremt nöjd med mina kompisar, jag har tyyyp fått jobb (anställning, men inte fast jobb) på vääärldens mysigaste ställe, jag har en resa till London framför mig med avresa nästa onsdag (!!!), min bror kommer hem från U.S.A om två dagar efter typ 5 månader, jag åker till Hultsfred om två veckor (Ja jag ska på festival!!!) och man kan äntligen ha shorts på sig. 


                                  

Av glassplitter - 2 maj 2013 20:40


#4 Läsa alla Harry Potter-böcker

 

Det är ju en sån fruktansvärd hets kring dessa böcker så jag måste helt enkelt ge mig in i denna värld! Jag missade väl de åren då de började publiceras, och det är ju lite synd att inte någon av mina föräldrar tryckte ner mig i en stol och tryckte första boken i ansiktet på mig, men jag tror inte riktigt att jag hade hunnit bli en sån bokälskare vid den tiden. Det känns dock lite som allmänbildning att ha läst dom böckerna och truth be told är det inte många fantasyböcker som jag lägger ifrån mig utan att ha läst dem (förutom dom som spårar något så fruktansvärt). Utöver detta ääääälskar jag filmerna så himla mycket! Passade faktiskt på att skaffa första boken när min lillebror fyllde år då jag tyckte att det vore bra om han började läsa lite mer engelska böcker, och jag själv skulle ju gärna låna den! 

 

 

 

Presentation


Jag heter Elsa, en 18-årig tjej från Göteborg som drömmer sig bort, längtar efter äventyr, dricker en väldig massa te, läser en väldig massa böcker, gråter över skolstress och vacker musik och skrattar åt pinsamheter.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards